חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלה סיכום 5 ימים

המלצות לינה – 

‏- rock view – זול מאוד מאוד , ההוסטל עם הנוף הכי יפה באלה , קצת פחות נקי מבחינת שירותים מקלחת ומיטה . 5 דקות הליכה מהרחוב מרכזי , עם עלייה בדרך להוסטל לקחת בחשבון . מים במקלחת פושרים פלוס. שירות אדיב .

green hill ella – אחלה מקום מחיר ממוצע , נקי לגמרי , מים פושרים פלוס , עלייה קלה בדרך להוסטל , 5 דקות הליכה מהרחוב המרכזי . שירות אדיב .

מסעדות – 

– [ ] Barn- מסעדה טובה מאוד הרבה מגוון אוכל טעים , מנות בינונית לא כאלה גדולות , שירותים נקיים בטירוף . מחירים סבירים.

– [ ] UFO- ארוחת בוקר זולה מאוד , וסבב לגמרי . קפה טעים .

– [ ] Rainbow – מקום טוב לקפה לבוקר .

– [ ] דיס המלצה!! KIRI KOPI – האוכל טעים אבל מלא ברחשים וזבובים, השירות של העובדים מזעזע, היינו עדים להתעללות בכלב בצורה נוראית מכות וקשירות וכו

– [ ] One love – פאב מאוד מרכזי , אוכל טוב מוזיקה טובה , מטבח פתוח עד מאוחר בלילה נוח מאוד . 

אטרקציות !!!!- 

Mahamevnawa Buddhist – מקדש יפיפיה חשוב לדעת שהוא עוד בתהליכי בנייה זה יכול מצד אחד לבאס אבל לנו זה היה ממש מגניב לראות את כל התהליך של איך זה קורה לקחנו גם חלק בצביעת קירות שלו . נוף מטורף משם הוא גבוהה מאוד . אפשר להגיע לשם בטוקטוק או אופנוע ויש עלייה של איזה 10 דקות ברגל . 

Ravana cave – בגדול לא ממליצים לבזבז על זה זמן , עלייה לא קלה של 30 דקות במדרגות ובסוף מגיעים למערה די משעממת אין משם נוף ולא משהו מלהיב במיוחד . 200 רופי כניסה . 

Nine arches bridge – אנחנו הגענו לבית קפה מעל הפסי רכבת , בשביל להגיע לבית קפה רושמים Askna cafe (זה לא הבית קפה הזה) אחריו ממשיכים עוד קצת למטה ואז מגיעים מקום ממש נחמד . ראינו את הרכבת עוברת בשקיעה היה יפה לא הרגשנו צורך לרדת למסילה . אטרקציה של שעה וקצת לשבת לקפה וזהו לא מעבר .

Nil Diya Pokuna- נסיעה של חצי שעה מאלה , מגיעים יש הליכה של 20 דק בחוץ ואז נכנסים למערה יורדים קצת בסולמות ואז יש הליכה של עוד 20 דק במערה ואז מגיעים לבריכה . טיול ממש מגניב וכיפי . יש מחיר כניסה זה כולל גם מדריך קסדה ופנס , זה חובה אי אפשר לעשות את זה עצמאית , מומלץ מאוד.!

Pallewa waterfall – מפלי סנפלינג , מחיר 7,600 רופי לאדם מתחילים מסנפלינג במפל קטן בערך של 4 מטר רק כדי להבין ואז עושים סנפלינג במפל גדול יותר ממש מגניב , חוויה לא לפספס ממליצים מאוד!!! . מדריכים כיפים וסבלניים . והגענו אליהם דרך EastCard

Ella rock – טיול של כ 3 שעות סך הכל לנקודת תצפית הכי גבוה ויפה באלה . מומלץ לא לוותר ולעשות דווקא בזריחה (צריך לצאת בשביל זה ב04:15) . כדאי מאוד לקחת מדריך מראש ולעשות בקבוצה . עלייה לא פשוטה בכלל כדאי מאוד להביא פנס למי שעושה את זה בזריחה, הליכה של שעה ומשהו לכיוון ,אבל לגמרי שווה את זה 

. שווה להביא קצת חטיפים ושטויות לשבת לראות שם את הזריחה .

Ravana pool club – מתחם בריכות גדול עם מיקום ממש שווה מבחינת נוף. מקום מאוד פנסי עם בר בתוך המים די גי תמיד ומיטות שיזוף . אוכל לא וואו בכלל סתם חבל גם יקר שם מאוד . אלכוהול סבבה לגמרי . מחיר כניסה עובד לפי חבילות של 16,000 רופי ל4 אנשים ל3 שעות במתחם . 

חשוב מאוד , בגלל שאלה עיר יחסית קרה לבחור יום שמשי ללכת לשם אחרת סתם קשה להנות מהבריכות כי קר מאוד. 

Zipline Ravana – אומגה , עלות של 25 דולר . צמוד לאדמס פיק מוזמנים לנסות .

לסיכום אלה – יחסית קר ביחס לעיירות חוף בסרי לנקה כנראה שיתפוס אותכם גשם יותר מפעם אחת . אנחנו היינו סך הכל 5 ימים והרגשנו שממש דחסנו הרבה ב5 ימים, סיימנו ימים מותשים מאוד ובכיף יכולנו לרווח קצת ולהיות פה שבוע. 

מבחינת אוכל באלה ממש טוב מחירים הוגנים , כנ״ל מקומות לינה בכיף אפשר למצוא מקומות זולים עם תנאים מעולים רק צריך להסתובב ברגל ולחפש .

שתפו
דילוג לתוכן